КОНЦЕПЦІЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

Успіх реклами визначає ідея – сильна та емоційна. Ми створюємо такі ідеї, поєднуючи творчість та системність.
Розробка концепції рекламної кампанії включає кілька кроків:

Перший крок. Занурення у бренд

Захоплюючий творчий процес створення рекламної концепції продукту може бути ефективним, передує докладний аналіз бренду та його маркетингової стратегії.
Нам важливо вибрати одну найважливішу особливість, на якій будуватиметься образ рекламної кампанії.

Яке конкурентне середовище?

Ми досліджуємо територію конкурентів, рекламний креатив якого можна назвати найбільш успішним і ефективним. Важливо розкрити їх основні підходи, проаналізувати сильні та слабкі сторони.

Хто цільова аудиторія?

Ми створюємо портрет цільової аудиторії. Форми тут різні: і словесний опис, і графічне виконання, і навіть «дружні шаржі». Знаючи запити споживачів продукту, їх звички, особливості поведінки, переваги та приховані бажання, ми можемо знайти інсайт.

Другий крок. Заповнення брифу.

Яке завдання рекламної кампанії?

Рекламний креатив буде результативним лише за абсолютного розуміння того, заради чого він створюється.

Яке ключове повідомлення ми маємо донести?

Нашою метою є створення гучної та важливої ​​заяви. Саме від нього залежить, почує вас споживач чи пройде повз.

Третій крок. Розробка концепції

Коли завдання зрозумілі, а цілі намічені, настає час творчого пошуку ідеї.

Інсайт – це все

Ми хочемо, щоб наші ідеї працювали ефективно та приносили результат. Реклама стане успішною лише у тому випадку, якщо вона виділяється на загальному тлі та викликає емоцію.
Для цього ми шукаємо інсайт, пов'язаний з використанням продукту, несподівано цікавий, що торкається проблеми.
Емоційні концепції, як правило, результативніші за затерті штампи. Вони повністю змінюють рекламну кампанію, виводячи її на новий рівень. Переглядаючи ролик або макет у журналі, споживач бачить у героях себе та дивується: «Як вони про це дізналися?!..»
Згенерувавши ідеї, ми тестуємо їх. Найяскравіші та найунікальніші оформляємо у презентацію.

Четвертий крок. Презентація

Презентація включає три креативні ідеї, пропоновані на прикладі:
Літературного сценарію відеоролика
Кей-віжуала – ключового іміджу кампанії
Слогана, що розкриває суть реклами

П'ятий крок. Вибір та доопрацювання

Вибравши одну з концепцій, ми відточуємо її. Завершальний етап — сценарій із розкадровкою та макет ключового іміджу. На даному етапі ми працюємо над тим, щоб продуманий концепт без проблем адаптувався до будь-яких носіїв реклами: від телевізійних роликів, бігбордів до інтернет-банерів та аудіороликів.

Чи замовити рекламу в KENGURU?

Ми раді, що наші клієнти повертаються до нас з новими проектами. У кейсах KENGURU чимало рекламних концепцій, які збільшили продажі та підвищили впізнаваність таких брендів як KOLO , GEBERIT , Живчик , Малютка та багатьох інших.