Розробка брендбуку

Агентство KENGURU AGENCY займається професійною розробкою брендбука у Києві. У розпорядженні нашої команди студія, обладнана сучасною технікою та найновішим програмним забезпеченням. У штаті – креативні працівники з безмежним творчим потенціалом.
Замовити розробку брендбука у нас означає отримати комплекс послуг дизайну для бізнесу з гарантією результату! Працюючи над посібником з брендингу, ми прагнемо знайти оптимальне співвідношення між стандартизацією та творчою гнучкістю.
Робимо все, щоб співробітники компанії, дизайнери та рекламісти, які обслуговують вашу компанію, вирішували конкретні маркетингові завдання бренду, залишаючись при цьому вірними ключовим стандартам його архітектури.

Що таке брендбук

Брендбук – це документ для внутрішнього використання співробітниками компанії. Якщо сказати по-іншому, то це книга бренду з продуманою системою стандартів та правил, в якій послідовно описується його концепція, характер та місія, а також унікальне бачення та візуальне рішення, що включає спеціально підібрані шрифти, кольори та формати.

Навіщо потрібний брендбук

Багато компаній вирішують замовити розробку брендбука, щоб донести до кожного співробітника цінності організації, в якій вони працюють та спрямувати їхню діяльність на благо.
Використання брендбука компанії – це частина корпоративної культури, в якій цінується фірмовий стиль та способи його вираження. Дотримання чітких правил індивідуальності, сталість атрибутів різних носіїв забезпечують впізнаваність компанії. Ефективні стандарти заощаджують час та гроші компанії.

Структура брендбуку

Розробка Brandbooks не має чіткої, єдиної структури, але найчастіше до цього процесу входить створення наступних елементів:

  • Дизайн brand: logo, фірмові кольори, що викликають необхідну асоціацію + шрифти;
  • Корпоративний дизайн рекламної продукції, презентації, календаря тощо;
  • Основні елементи фірмового стилю: наприклад папки, візитки, конверти;
  • Гайдлайн. Окрема публікація для керівництва компанії, де міститься опис фірмових шрифтів/квітів, а також знаходяться правила розміщення логотипу.

Етапи створення брендбуку

Після надання брифу клієнту, узгодження побажань за всіма необхідними елементами та вартістю послуги, починається розробка брендбука компанії. До неї найчастіше входять такі етапи:

  1. Розробляється модульна сітка з приблизним розташуванням інформаційних блоків,
  2. Узгодження ескізу із замовником та подальша верстка брендбука,
  3. Розробка презентації для керівництва компанії. Внесення правок та передача готового пакету документів.

Створення brandbook може включати розробку фірмового стилю, логотипу, торгового знака та інших елементів, необхідних для просування бренду.

Вартість брендбуку

Ціна на створення брендбука залежить від обраного пакету послуг. Умовно можна розділити послуги, що надаються на 3 рівні: економ, бізнес, преміум.

Відмінності брендбука від гайдлайну

Brand book – це документ, призначений для внутрішнього використання. З нього співробітники дізнаються основні правила компанії та переймаються її цінностями.

Гайдлайн – це своєрідний паспорт стандартів, що передається безпосередньо замовнику.У ньому описується все, що стосується айдентики компанії, а також пояснюється, як правильно використовувати всі елементи фірмового стилю (лого, кольору, шрифти) на різних носіях.
Гайдлайн може входити до брендбука.