Живчик logo client

Концепція рекламної кампанії для ТМ “Живчик”

Живчик! Дай п’ять!

«Живчик» – найвідоміший український напій для дітей та всієї родини. Перед нами стояло завдання запропонувати ідею рекламної кампанії, яка заявить про ре-дизайн етикеток та широкий асортимент смаків ТМ «Живчик».
Використовуючи поточну платформу комунікації – активне дитинство – ми вибудували ідею на інсайті: День народження для дитини – найкращий та найулюбленіший день у році. Діти чекають на нього, як зачаровані. Але без друзів свято не відбудеться.
Запропонована ідея стала переможцем у фокус-групах. Пройшовши непрості та важливі етапи – кастинг акторів, вибір локації, зйомку, анімацію героїв, створення 3d графіки, монтаж, корекцію кольору, озвучування та написання оригінальної мелодії – вийшов яскравий, емоційний ролик.
В ігровій манері ролик знайомить дітей із бренд-героями «Живчика», кожен із яких відповідає окремому смаку: яблуко, апельсин, лимон, вишня і робить це весело, залучаючи до активних ігор, створюючи для всіх святковий настрій.
Ролик акцентує увагу на тому, що кожна дитина індивідуальна. Це відбивається у зовнішності, одязі, інтересах. Індивідуальність проявляється і у виборі «свого» «Живчика.
Ідею доносить слоган – «Дай п’ять!». Слоган має подвійне смислове навантаження. Він спонукає споживача купувати п’ять смаків «Живчика»: яблуко, груша, вишня, апельсин і лимон.
Окрім цього, фраза «Дай п’ять!» має загальне забарвлення. Вона використовується у повсякденному житті як схвалення, після якого друзі ляскають один одного по долоні.

Концепція рекламної кампанії для ТМ Живчик
Концепція рекламної кампанії для ТМ Живчик. Креативна агенція KENGURU
Креативна агенція KENGURU. Концепція реклами - замовити Україна
Концепція рекламної кампанії. Креативна агенція KENGURU
КонТМ Живчик. Креативна агенція KENGURU