Розробка неймінгу Київ

Неймінг компанії — одна з основних складових бренду, як для великої міжнародної корпорації, так і для представників малого бізнесу. Від назви залежить сприйняття бренду, продукту чи товару, а також його успішність, адже ім’я торгової марки повторюється тисяч разів, щодня: на сайті, під час переговорів, у діловій документації, листах, рекламних листівках, на упаковці.

Замовити неймінг можна в агентстві KENGURU AGENCY, яке працює по всій Україні – Київ, Дніпро, Одеса, Харків та інші міста країни. Ми як ніхто інший розуміємо, що унікальна назва, що легко запам’ятовується, – це стратегічний комунікатор, який:

* Допомагає донести основну концепцію бренду до цільової аудиторії (залучити, утримати її);

* відповідає за його позиціонування (закріплення необхідного образу у свідомості споживача).

Це складний творчий процес, який включає глибокі дослідження, знання фонетики, лінгвістики, маркетингу та законодавства про торгові марки. Наша команда має достатній практичний досвід у створенні брендингу/неймінгу. Пропонуємо комплексні рішення, які дають добрі результати.

Послуги неймінгу

Що входить до послуг неймінгу в нашому агентстві? Наступні 4 етапи.

1.Брифінг. Розробка неймінгу бренду починається з визначення цілей, завдань, складання ключових повідомлень рекламної кампанії.

Вивчення ринку (конкуренти, цільова аудиторія, товар).На цьому етапі проводиться ретельний аудит, який дає чітке уявлення про обрану вами категорію ринку (які тренди актуальні, як використовуючи їх можна виділитися на тлі конкурентів, а також “злитися з категорією”). Генерується список імен – від 50 до 100 варіантів. Процес займає 2 тижні.

3.Розробка назви підприємства. Розпочинається фінальний етап розробки неймінгу. Проводиться посилений брейнстормінг, в процесі якого з потенційного списку варіантів відбираються 5-10 найкращих назв, що відповідають усім завданням, критеріям (відповідність товарної категорії, запам’ятовуваність, фоносемантична привабливість, позитивні асоціації тощо). Якщо жоден з варіантів не був затверджений клієнтом — відбувається ще один брифінг — з’ясовуються причини та побажання. Після чого ми генеруємо другий список, який включає 3-5 варіантів, згідно з брифом. Термін розробки: 2 тижні.

4.Менеджмент патентної перевірки Додаткова послуга (після погодження назви). Беремо під контроль роботу з патентним повіреним та перевірку на патентну чистоту назви з подальшою реєстрацією ТМ. Гарантуємо, що в результаті ви отримаєте унікальне ім’я для реєстрації на ринку однієї, двох та більше країн. Термін перевірки: 3-14 днів. Реєстрація торгової марки – від 5 місяців до 1 року.

Типи неймінгу

* Традиційний чи асоціативний. За основу береться варіант, що вже існує на ринку, добре знайомий вашій цільовій аудиторії. Його легко запам’ятати, і він найчастіше викликає позитивні емоції у ЦА.

* Складовий або збірний. З вдох, трьох слів російською, англійською, німецькою, французькою, іспанською, італійською, старослов’янською, грецькою, латинською мовами. Генерується одна незвичайна, оригінальна, помітна назва.

* Описовий. Відразу показує споживачеві суть послуги, товару, бізнесу. Звільняє від необхідності дескриптора, але складно реалізуємо через проблеми з реєстрацією.

* Фамільний чи іменний. Підходить для професіоналів своєї справи із чудовою репутацією.

* Метафоричний. Підбирається вдале порівняння з чимось зрозумілим і схожим за будовою, функціоналом або іншими характеристиками.

Також нерідко використовуються неологізми, еліпсиси, бекроніми та інші варіанти.

Від чого залежить ціна неймінгу

Наприклад, вартість неймінгу залежить від конкуренції. У кожній окремій категорії ринку вона дуже відрізняється. Оскільки одна з основних умов назви – це унікальність, то чим вище конкуренція, тим складніше досягти цієї мети.

Також на ціну неймінгу впливає створення доменного імені (для корпоративного/комерційного сайту), що повторює ім’я бренду.

Ще один фактор – це професійна допомога у патентній перевірці та реєстрації.

Якщо ви плануєте замовити розробку кампанії, пропонуємо наші послуги.

Придумаємо унікальну назву бренду, що запам’ятовується, з позитивною асоціацією у споживача, що підкреслює конкурентні переваги компанії, продукту або послуги.