Розробка креативу
Оскільки ми називаємо себе креативним агентством, одне з перших питань, яке часто виникає, пов’язане з самим поняттям «креатив». Це найважливіша основа нашої роботи. Незалежно від того, який саме проект ми реалізуємо, творчий підхід – неодмінна умова та водночас зміст нашої діяльності.
Саме з розробки креативу в агентстві KENGURU починається створення будь-якого продукту – рекламний ролик, ідея РК або річного звіту.
Безмежна творчість
Генерація ідей – це наша щоденна робота і кожному з нас дуже подобається процес колективної та індивідуальної творчості.
Для формування потоку креативної енергії ми використовуємо різні техніки, багато з яких є нашим спонтанним ноу-хау. Зізнаємося, для нас не має нічого більш надихаючого, ніж виявлення у звичних речах і звичайних явищах нових ракурсів, побудови асоціативних ланцюжків, і, зрештою, досягнення неймовірного осяяння, яке знаменує народження ідеї.
Коли розробка креативу – це покликання, підкріплене професіоналізмом, навіть найамбітніші завдання стають цілком вирішальними.
Наша робота – це, звісно, креатив заради конкретної мети. Ми досить прискіпливі у вивченні всіх нюансів та цілей рекламної кампанії. Принципові побажання клієнтів – це закон, обов’язковий до виконання. Однак, щодо розробки креативу, ми дуже часто відмовляємося від традиційних наборів правил, оскільки саме вони є серйозними обмежувачами. Через них майже вся реклама виглядає однаковою.
Як відомо, вихід із зони комфорту веде до розвитку.Ми нерідко згортаємо з прямих шляхів і відкидаємо готові рецепти заради розвитку оригінальних креативних концепцій, що чіпляють увагу цільової аудиторії.
Точність та асоціативність
Все геніальне просто, а Бог у дрібницях.
Для правильного позиціонування компанії або окремого продукту в більшості випадків не потрібні численні дорогі спецефекти та різноманітні дизайнерські навороти. Набагато важливіше створити ємний та точний образ, який запам’ятається аудиторії. Саме в ньому мають бути втілені і головне маркетингове посилання, і базова ідея бренду.
Розробка креативної концепції – багатоетапний процес. Головне – зробити правильний хід, щоб найбільш цінне повідомлення було донесено до споживача. Але, перш за все, це повідомлення важливо сформулювати. Саме тому, ми намагаємось максимально докладно заповнити бриф разом із клієнтом. Спочатку ми відповідаємо на питання «що саме хочемо сказати?», та – «якими засобами це висловити?».
У процесі мозкового штурму, зазвичай, народжується кілька ідей,
І з них ми вибираємо найбільш вдалі. Креатив може бути нестримним. На цьому етапі важливо зважити всі плюси та мінуси, відсікти зайве, додати недостатнє, ще раз звіритися зі стратегією та перевірити отриману концепцію на відповідність вимогам, викладеним у брифі.
Що ви отримаєте?
Проміжним результатом створення креативу стає презентація замовнику одразу трьох креативних концепцій. Вони можуть разюче відрізнятися за динамікою, образністю, стилем, але завжди мають унікальний сюжет, візуальне наповнення та чіткий основний посил, спрямований на просування компанії, товару чи послуги. Після того, як обрано варіант, починається реалізація задуму.
Важливий аспект – чітке розуміння того, яка сума необхідна для реалізації кожної з ідей. Ми гарантовано запропонуємо вам лише те, що можна виконати в межах обумовленого бюджету.
Що нам допомагає досягати результату? Командний підхід, віра в себе та абсолютна довіра багатьох клієнтів, які вже встигли стати постійними.