Створення бренду під ключ
Створення бренду – один із основних напрямків агентства «KENGURU». Наші клієнти можуть розраховувати на креативний, комплексний підхід, що включає такі процеси та етапи: аналіз ринку/діяльності конкурентів, створення платформи майбутнього бренду, його візуалізація, а також стратегія просування.
У чому полягає суть нашої роботи? Ми ставимо собі завдання — створити креативний, але водночас простий і зрозумілий стиль, який:
- буде позитивно сприйнятий цільової аудиторією, розповість їй про вашу місію та основні цінності;
- сформує у ЦА стійкий інтерес до вашого товару чи послуги;
- допоможе говорити з нею “одною мовою”;
- на 100% узгоджується зі стратегією просування бренду.
Ми як ніхто інший розуміємо, що добре продуманий дизайн – це потужний маркетинговий інструмент, здатний розбудити та підтримувати інтерес клієнтів до вашого бізнесу.
Види брендінгу
Агентство KENGURU береться за розробку всіх основних видів брендінгу: товарний, брендінг особистості, організації, географічний, внутрішній, сервісний, політичний, брендінг у сфері мистецтва або ритейл-брендінг.
Наше портфоліо та досвід у розробці брендів є гарантією того, що ваші інвестиції будуть витрачені з максимальною користю. Ми пропонуємо клієнтам лише найкращі маркетингові інструменти, які здатні вигідно виділити вас серед інших учасників ринку. Такий результат можливий завдяки злагодженим зусиллям профільних фахівців, які опрацьовують кожен елемент бренду (слоган, логотип, неймінг), відповідно до обраної стратегії, добиваючись його унікальності та впізнаваності серед цільової аудиторії.
Етапи розробки бренду
Створення концепції бренду. На цьому етапі “будується фундамент” або основа всієї майбутньої роботи. Наша команда починає посилений пошук унікальної, конкурентної переваги, яка допоможе вигідно відокремитися від конкурентів та створити потрібне враження у свідомості споживачів.
До розробки концепції бренду також входить короткий аналіз ринку, а саме:
- Вивчення маркетингової політики конкурентів, їх рекламного поля, стилю, назви та інших аспектів;
- Пошук основної цільової аудиторії шляхом сегментації споживачів/покупців;
- Детальне дослідження плюсів і мінусів вашої продукції або послуги, з метою знайти головну відмінність від конкурентів, здатне надати сильний вплив ЦА;
- Аналіз поведінкових факторів, демографічних та психологічних характеристик.
Наступним етапом у створенні бренду компанії/послуги є розробка платформи. На основі зібраної під час аналізу інформації, ми складаємо звіт клієнту, в якому чітко викладено: основна місія, цілі, цінності та стратегія просування бренду.
Творчий процес стартує відразу після затвердження платформи.
Наша команда починає роботу над легендою бренду, його назвою (послуги неймінгу) та слоганом.
Останній етап створення брендінгу – формування візуального образу. Він включає: розробку логотипу і фірмового стилю і створення брендбука.
Додаткові послуги
Наше брендінгове агентство також готове зайнятися ребрендінгом, який допомагає навіть відомим, сильним компаніям вийти на новий рівень у залученні клієнтів/продажів.
Що входить до ребрендінгу?
1.Проводиться ретельний аудит (виявляються плюси та мінуси бренду, ставлення до нього з боку ЦА). Після отриманих даних разом із клієнтом приймається рішення про необхідність репозиціонувати бренд.
- Репозиціонування включає зміну основних характеристик бренду та їх закріплення в підсвідомості споживачів.
- Рейстайлінг або зміна візуальної складової (колір, форма логотипу та інших атрибутів). Усі роботи виконуються відповідно до затверджених змін на етапі репозиціонування.
- Донесення до співробітників компанії, конкурентів та цільової аудиторії, як змінився ваш бренд і чим він став кращим.
Ребрендинг може включати значний список змін: від внесення дрібних візуальних правок, до повної переробки дизайну і фірмового стилю. Щоб цей процес пройшов для вашого бізнесу максимально безболісно і ефективно, ми починаємо його з детального аналізу внутрішніх процесів, що відбуваються в компанії.