ТБ Ролик ТМ “Бочкове”
Живе пиво з бочки
На наш погляд, успішним може бути ролик, який викликає емоції у глядачів, відповідає на їхні ціннісні запити. Розробляючи ідею відеоролика для торгової марки «Бочкове», ми відштовхувалися від стратегії: живе – отже, справжнє, одвічне, що має цінність.
Немає нічого справжнішого, ніж сама природа, тому для реклами класичного пива з бочки і створення особливого настрою ми використовували пейзажі на лоні природи.
Нашим завданням було створити максимально сприятливий ефект присутності, дозволяючи глядачеві відчути повний релакс від відпочинку на свіжому повітрі, приємну атмосферу зустрічі справжніх друзів та, звичайно, смак натурального живого пива з бочки.