Неймінг. Логотип. Концепція дизайну гри “FUND’и”
Клієнти часто звертаються до нашої креативної агенції з цікавими завданнями, і нас складно чимось здивувати, але у Національної групи компаній «Баланс» вийшло. Вперше нас попросили розробити настільну гру на тему фінансів. Обсяг роботи був колосальний: вигадати «чіпляючу» назву, намалювати логотип і розробити загальну концепцію дизайну.
Враховуючи тематику гри, ми запропонували назвати її FUND’и. В основі назви лежить англійське слово Fund (капітал) і всім знайомі Фанти. Клієнт одразу схвалив цю ідею, оскільки вона повністю розкривала специфіку ігрового процесу і добре вписувалася вже в намічену дизайн-концепцію.
При розробці дизайну логотипу ми перепробували різні варіанти, але в результаті вирішили просто пофарбувати кожну букву в яскравий ігровий колір: м’ятний, бузковий, жовтий та кораловий. Після цього справа залишалася за малим – розробити креатив для самого ігрового поля та реквізиту.
Замість прямокутної форми ігрового поля ми вирішили замінити на квадрат, а в основу візуального образу бренду заклали контурні геометричні патерни та візерунки у вигляді орнаментів, що зустрічаються на грошових купюрах.
А справжньою «вишнею на торті» стала унікальна упаковка для гри, виконана у вигляді полотняної сумки з брендовою символікою.