Концепція рекламної кампанії для ТМ “Живчик”
Живчик! Дай п’ять!
«Живчик» – найвідоміший український напій для дітей та всієї родини. Перед нами стояло завдання запропонувати ідею рекламної кампанії, яка заявить про ре-дизайн етикеток та широкий асортимент смаків ТМ «Живчик».
Використовуючи поточну платформу комунікації – активне дитинство – ми вибудували ідею на інсайті: День народження для дитини – найкращий та найулюбленіший день у році. Діти чекають на нього, як зачаровані. Але без друзів свято не відбудеться.
Запропонована ідея стала переможцем у фокус-групах. Пройшовши непрості та важливі етапи – кастинг акторів, вибір локації, зйомку, анімацію героїв, створення 3d графіки, монтаж, корекцію кольору, озвучування та написання оригінальної мелодії – вийшов яскравий, емоційний ролик.
В ігровій манері ролик знайомить дітей із бренд-героями «Живчика», кожен із яких відповідає окремому смаку: яблуко, апельсин, лимон, вишня і робить це весело, залучаючи до активних ігор, створюючи для всіх святковий настрій.
Ролик акцентує увагу на тому, що кожна дитина індивідуальна. Це відбивається у зовнішності, одязі, інтересах. Індивідуальність проявляється і у виборі «свого» «Живчика.
Ідею доносить слоган – «Дай п’ять!». Слоган має подвійне смислове навантаження. Він спонукає споживача купувати п’ять смаків «Живчика»: яблуко, груша, вишня, апельсин і лимон.
Окрім цього, фраза «Дай п’ять!» має загальне забарвлення. Вона використовується у повсякденному житті як схвалення, після якого друзі ляскають один одного по долоні.