Сантехніка KOŁO. Ролик для ТБ
Телевізійний відеоролик, що представляє сантехніку відомого бренду KOŁO, є частиною рекламної концепції, розробленої нашою креативною командою для цієї компанії. Ролик створювався передусім для україномовної аудиторії, і ми мали змогу обіграти назву бренду. Назва KOŁO – омофон, українською мовою означає коло. У цій концепції ми обіграли назву, тим самим покращили запам’ятовування ТМ на 15% (за даними досліджень). А також ми наголосили на темі сімейного кола.
Більшість людей любить довго ніжитись у ванній кімнаті, розслабляючись, балуючись, граючи, виконуючи хіти, пускаючи мильні бульбашки – все залежить від віку, темпераменту, уподобань та звичок. Та й усамітнення в туалеті часто стає порятунком і перепочинком від суєти. Але варто дозволити собі справжній релакс, як хтось тут же намагається зруйнувати це задоволення. І тим не менш, саме добре облаштована ванна кімната для усамітнення з якісною сантехнікою – місце, де можна побути з собою, щоб набратися сил.
Зйомка із відтворенням веселої сімейної атмосфери, нотками доброго гумору, загальним позитивним настроєм.