Розробка бренду для аптечної мережі Малина
Для мережі аптек з новою назвою «Малина» було розроблено комплексний бренд-дизайн, і на основі запропонованих колірних рішень затверджено фірмовий стиль.
Сама ж назва стала відправною точкою у створенні логотипу. Графічна форма фірмової ягоди створена зі стилізованої початкової літери М. У основі знака – вид ягоди зверху – стилеутворююча конотація, у яку вкладено символи, властиві аптеці – хрест, як дві пересічені лікарські капсули. Перетин цих символів у серці малинки утворює знаковий фрагмент у стилі українського орнаменту.
Також було запропоновано та виконано комплексне оформлення фасаду. Аптека «Малина» придбала повний набір нового дизайну всіх необхідних POS-матеріалів.